Wednesday, September 22, 2010

21 september 2010...

"we have joy we have fun we have seasons in the sun.."

huuuu... hari yang sangat memenatkan buat blogger yang baru seperti aku ini..
i can't hardly believe that a three weeks assignments can be done within four and a half hour.. 
and only God knows what was my feeling on that moment...
pada mulanya, semua menganggap bahawa mustahil untuk menyiapkan kerja sebanyak itu dalam masa sesingkat itu.. bayangkanlah, keadaan time tu mcm dekat office syarikat kewangan yang sedang membuat pengauditan... di situlah laptopnya, di situlah printernya.. sememangnya aku memang kagum dengan semangat setiakawan yang ditunjukkan oleh rakan-rakan seperjuanganku itu.. hanya Tuhan yang dapat membalas semua budi baik kalian..

walaupun aku tahu banyak sekali perselisihan dan pertengkaran yang berlaku sepanjang proses ni,sebab aku juga faham yang semua kita penat,tension..aku faham semua itu..tetapi,akhirnya,semua berjalan dengan lancar kerana semua sudah mulai faham akan peranan masing2..dan aku rasa pengalaman sebegini amat sukar utk didapati..
and i think that this will always remains deeply in my head and heart..an everlasting memories with u guys,not just because of the assignments, but most of all is about the time that we all spent together,..that was the most valuable and precious thing ever..

THANK U GUYS..!!...

1 comment: